2016. május 29., vasárnap

37.rész - Worcester College

A lehető legrövidebb úton száguldok el Oxfordig. Des-ék raktára hatalmas. Az, hogy ellopták a szállítmányunkat nem tudom mire volt jó. Erre, ha jól tudom nagyon régta nem volt példa. 
A tetőről mászok be az épületbe, és a lövöldözés és ordítozás hangjai azonnal megcsapják a fülem. A nagy tér felső részén egy kis erkély fut körbe. Mivel a másik felén, velem szembe van egy kis folyosó és egy ajtó ezért arra indulok meg. Még mielőtt odáig elérhetnék valaki beránt egy oldalfolyosóba és a nyakam hoz tart egy kést. Előttem Harry áll. 
-Baszki. -elrakja a kést és azonnal megcsókol. 
-Hiányoztál. 
-Te is nekem. -szorosan ölel át. -Borzalmas volt ez a másfél hét. 
-Nekem is. De téged legalább engednek harcolni. 
-Mi? 
-Apa nem enged el sehova csak a süti boltba és elvette minden fegyverem, mert szerintem kiszámíthatatlan vagyok. 
-Csak a szemed miatt?
-Igen. Csak akkor áll le, ha a te hangodat hallom vagy valami veled kapcsolatos van. Csak te húzol vissza onnan. 
-Tudom. 
-Ém meg akarom tanulni irányítani. De csak Melody volt ugyanilyen helyzetben mint én, ő pedig halott. 
-Értem. Kitalálunk valamit. Amúgy miért jöttél ide? 
-Látni akartalak. Nem láttam más esélyét. 
-Figyelj, majd valahogyan elérlek, beszélünk vagy valami, de rohannom kell babe, már várnak. -még csak most veszem észre nála a hatalmas fegyvert, amit valószínüleg arra kéne használnia hogy felülről lője le az embereket.
-Rendben. Megyek mielőtt észrevesznek. -csókolom meg. -Vigyázz magadra. Szeretlek. 
-Én is szeretlek. -ad még egy puszit és kirohan. Kimászok a tetőre és egy női alakot pillantok meg aki a csatát nézi a tetőn lévő üvegen keresztül. Felnéz és meglát. Azonnal felpattan és rohanni kezd a létra felé. Utána iramodok. Nagyon gyors. Gondolom valamelyik maffia tagja ami apáét vagy Desét akarja szétrombolni. Olyan gyorsan futok ahogy csak tudok. Hátra pillant és akkor meglátom a haja alól kilógó vörös hajat, de még mielőtt jobban szemügyre vehetném eltűnik egy sötét sikátorban. Hiába megyek be, a sikátor teljesen üres és kihalt. Mire visszamegyek a raktárhoz már alig szűrödik ki hang. El kell tűnnöm mielőtt apám vagy valamelyik emberünk észrevesz. Felülök a motorra és elindulok Harryék háza felé. Bemászok az ablakán és kutakodni kezdek egy papír után. Fogok egy tollat és gyorsan írni kezdek. 

"A ráktárnál, a tetőn láttál egy vörös nőt, és nem én voltam. Ha kérdezik miért, azért mert idősebb volt. 30- 35 körüli. Utána futottam, de eltűnt. Lehet hogy egy olyan kisebb maffiába tartozik akik ki akarnak minket túrni. Mondd apádnak. És valahogy jusson el apámhoz is. Azt hiszem fontos. Furcsa érzésem van.            -A"

Gyorsan kimászok az ablakon, miután a takarója alá rejtem a papírcetlit. Mielőtt leugranék, meglátom Anne-t a szobályuk erkélyén, amint ruhát tereget. Biztosan neki sem könnyű. Látom rajta, hogy fáradt. Leugrom, mire lenéz, én pedig intek. Megismer és apró mosoly húzódik az arcára. Kirohanok és újból motorra ülve elindulok haza. Előbb érek haza mint apáék. Leparkolom a motort és visszarakom a helyére a pisztolyt. Aztán átöltözöm és visszamegyek apa szobájába és a levelek között kezdek turkálni. Először mindig ő nézi át a postát. Meg is találom amit keresek.
Levél a fősuliról. Azonnal ki is bontom. Azt írják benne, hogy bár a jelentkezési határidő valamint a beiratkozás már lejárt, de mivel kevesen jelentkeztek és mivel elég jó a tanulmányi átlagom és a pontszámaim, ezért felvesznek. Holnap után be is kell mennem, hogy rendesen elintézzünk mindent. 
Meghallom a bejárati ajtó csapódását ezért lerohanok. 
-Apu felvettek!! Kiáltom és elé tartom a lapot. 

XXX

Két héttel később az évnyitó után beülök az osztálytermünkbe, ami tulajdonképpen egy nagy előadóterem. A koleszos szobatársam Deana mellé ülök le. Igen koleszos lettem, mert a suli Oxfordban van. Elég jó iskola és így közelebb leszek Harryhez is. Apa, bár örült neki, hogy felvettek, még félt elengedni. A biztonság kedvéért szerzett Patricktól egy erős nyugtatót ha baj lenne. Nem akartam engedni, hogy elhozzam a késem, de rávettem. 
-Jó napot, hölgyek, urak, én leszek az "osztályfőnök", a nevem Mr. Traton. Fordulhatnak hozzám, ha kérdésük vagy problémájuk van. Azt már tudják, hogy a suli magyar, matematika, történelem, fizika és biológia szakos. Az eddigi osztályok szakonként le voltak bontva, de mivel idén kevesebb a jelentkező így gondoltuk, megkavarjuk magukat. -ezt követően megkaptuk az órarendet és közölte, hogy lesz még pár diák akik egy hét múlva csatlakoznak. Deana-n kivül még nem nagyon ismertem senkit. Csak mi öten lányok leültünk egy sorba. 

XXX

Nagyban készülödünk Deana-val az évnyitó bulira, amit a sportcsarnokban és a focipályán tartanak. Deana a világosbarna hajához és zöld szemeihez egy farmer rövidgatyát és egy kék felsőt húz én pedig fekete gatyát és piros felsőt. Mindketten felteszünk egy alapsminket és indulunk is. A zene má hamgosan szól, megindult a tánc és a piálás. Úgy gondoltam, ha szar lesz elszököm Harryhez. Meglátjuk. A pulthoz megyünk és veszünk egy egy pohár innivalót. Deana beleiszik és megkérdezi:
-Ez mi? -megszagolom a sajátom és válaszolok.
-Szerintem sima puncs és whiskey. Puncs az álcázás miatt van, de szerintem a tanárok is tudják, hogy ez nem csak az. -Den vállat von és jókedvvel iszogatja tovább. Táncolunk párat, majd elindulunk kifelé. A csarnok és a pálya közötti folyosón van szerencsénk megnézni magunknak a suli cicababáját, Lorelei-t. A szurkolócsapat kapitánya és focicsapat kapitányának, Ross-nak a barátnője. Kedvem lenne képen törölni, már csak a mű kinézete alapján. 
Leülünk a lelátóra és ekkor rámtör egy nagyon erős hiányérzet. Persze semmi honvágy meg ilyesmi. Harryt és fiúkat hiányolom. Nagyon szeretnék velük lenni. Apával azóta nem beszéltünk arról a napról, de tudom, nem lenne jó ha felhoznám. Valahogy meg kell vele értetnem, hogy szeretem Harryt és nem akarok távol lenni tőle. 

1 megjegyzés: