2016. február 6., szombat

24.rész - Insane

-April?
-Igen én. Queens Park. Louis. Siess. -csak ennyit mondok és le is csapom. Lou öklendezni kezd és épp jókor fordítom el a fejét, így nem saját magát hányja le. Valaki van itt, rajtunk kívül. Érzem.
-Gyere elő! Tudom, hogy itt vagy! -kiáltom el magam és kis idő múlva Mia bújik elő egy vastag törzsű fa mögül. 
-Követtél?
-Mi mást tettem volna, ha csak így elrohansz? Amúgy meg, még mindig apádnak dolgozom.
-Tudom. Csak... nem akartalak bevonni ebbe a bonyolult szarba ami körülöttem van. Mindegy... figyelj rá és... csinálj vele valamit. Mindjárt jövök. -mondom és futásnak eredek abba az irányba amerre a három férfi ment. Nemsokára a szemem elé kerülnek. Megállnak és cigizni kezdenek hangosan beszélgetve. Kapok az alkalmon és felmászok egy fára aminek az ága feléjük lóg. Kimászok az ágra és egy-két percig csak guggolok ott. Aztán ugrom. A középsőre esek és ezzel együtt a nyakát tekerem ki. A másik kettő meglepődik és hátrahőkölnek de szinte azonnal támadnak is. Kevés ütés ér és annál többet adok én. Az egyik késsel jön felém, de elhajolok előle, a karja reccsen és már nálam van a kése ami aztán torkát szeli és ezzel neki annyi. A másik hátulról fog le és fojtogatni kezd. Egy jól irányzott rúgással ágyékon találom, így elenged. Kifordulok és már lendül is a lábam ami az állát találja el. Hátraesik. Mozdulok, hogy őt is megöljem, de egy lövés dörren és vastag sőtét csíkban folyni kezd a vére. Oldalra nézek és Harryt pillantom meg amint elteszi a fegyvert és felém siet. Gyorsan lehajolok és átkutatom a pasas zsebeit majd a másik kettőét is. Elég szép összeg jön össze a három tárcából. 
-Úgy tudom hullákat nem lopunk meg baby. -ölel át.
-Ah, máskor nem is csak most. -rakom el. -Szar világban élünk, ahol a pénz nagy úr.
-Igaz. Na mindegy gyere. -kulcsolja össze a kezünket és húz visszafelé Louékhoz. Rámtör a kétség. Mi van ha tényleg változást akar? De mit tudnék neki még adni? És... mostanában tényleg keveset vagyunk együtt, de hiába van nyár, a maffiák ugyanúgy rohangálnak mindenfelé. Arra van időm amire akarom. Igen, csak hogy amikor végre együtt vagyunk, ami mindig éjszaka, addigra elfáradunk mindketten. Mennyivel egyszerűbb lenne, ha az apáink nem lennének ellenségek! 
Egy fának lököm Harryt és vadul csókolom meg. Azonnal viszonozza. Felnyögök amikor a keze a fenekembe markol. A hajában turkálok, így ő is hallat egy morgást. Zihálva válunk el egymástól. 
-Vad vagy amikor felizgulsz. -mosolyog.
-De szereted. De... honnan tudod?
-Persze, hogy szeretem. És már tapasztaltam. Hidd el, nagyon szívesen megdugnálak most. -szívogatja a nyakam. 
-Reméltem is. Rég volt már. 
-Eléggé. -nyom rövid csókot a számra.
-Tudom, hogy szeretitek egymást, meg minden, de haza kéne vinnetek Louist! -halljuk meg Mia hangját. 
-És valami mindig közbejön. -súgom és eltávolodom tőle és visszamegyünk. Louist -aki közben teljesen kidőlt- beültetjük a hátsó ülésre, én mellé ülök Mia pedig mellém. Zayn vezet. A zsebemből a pénzt Louéba csempészem és szerencsére nem veszik észre. Előre dőlök és Harrynek nyújtom a karom. Egyből megfogja és simogatni kezdi a kézfejem. Kirakjuk Miát a főhadiszállás előtt, majd a házunktól egy utcányira kiszállok én is. Egy utolsó hosszú csók Harrytől majd elindulok. Két perc múlva belépek az ajtón és nem sokkal később már alszom is. 

XXX

Délelőtt egy nagyon fontos bevetésen voltam Logannel és Jaxel. Húzós volt de megúsztuk mindannyian pár karcolással. 
Délután ennek örömére Jax szobájában lógtunk egészen addig amíg apa be nem jött és közölte, hogy este étterembe megyünk, szóval menjünk haza és öltözzünk fel normálisan. Ezt meg is tettük és most egy lenge zöld ruhában ülök a kocsiban és várom hogy végre odaérjünk. Csak azt nem tudom minek is megyünk. Sose csinálunk ilyet. Életemben egyszer voltam étteremben. Akkor is csak anyával. A másik meg hogy mit ne mondjak Lily is kicsípte magát elég rendesen. Hányhatnékom van attól hogy apám semmit nem törődik velem, csak ha bajom esik. Persze Lilyből rögtön az elsőszámú fontos személy lett ahogy idejött. A másik kicsit frusztráló dolog, hogy Patricknek kész az eredménye a szememről vagy mi. Azt mondta eddig egy embernél volt ez a szer ilyen hatással az pedig apa húga volt. De ő már meghalt. Szóval a lényeg az hogy érzelmekkel irányítható. Még ezzel a gondolattal nem nagyon barátkoztam meg. 
Kiszállunk a kocsiból bemegyünk és elfoglaljuk a nekünk fenttartott asztalt. Egész vacsora alatt semmi sem történik. Én Logannel, apám Lilyvel beszélget, de ezen kívül semmi. És érzem, hogy nem ok nélkül jöttünk, de nem akarok rákérdezni. Úgyis kiderül. Aztán apám megköszörülte a torkát, így rá figyeltünk. 
-Gondolom tudjátok hogy nem ok nélkül jöttünk ide. Ez az ok pedig... Lily Gorin, hozzám jönnél feleségül??? -hárman néztünk rá tátott szájjal. Rá meg a gyűrűre amit tartott. És ott kedvem lett volna képen törölni. Lily végül kinyögött egy igent mi meg Logannel egymásra és rájuk meredtünk. Ingerülten. Szóval csak azért jöttünk ide, mert tudta, hogy nyilvános helyen nem fogunk robbani. Mert viselkedni kell. Viszont tény, hogy alig tudtuk visszatartani. De én nem tudtam. A düh égetett belülről. Váró tekintettel néztek, hogy vajon mit reagálunk, de láthatták rajtunk, hogy annyira nem csattanunk ki az örömtől. 
Felpattantam és kirohantam. Hazáig meg se álltam, ott pedig gyors ütemben öltöztem át. Belenéztem a tükörbe és a szemem már teljesen vörös volt. 

XXX

Kiesik a pisztoly a kezemből. A csattanása a földön ránt vissza a valóságba. Meg az ismerős csengőhang. Harryé. Aztán a telefonom abbahagyja a rezgést. Körülnézek. Úgy harminc hulla van a helyiségben. De kik ezek? Végignézek rajtuk. Mindegyik szörnyű halált halhatott. Az a kis banda amelyik pár hete fel akart törni, de vesztettek. Úgy ötvenen maradhattak. Illetve most már senki. Lassan jut eszembe minden. Eddig mintha egy fekete függöny borult volna az agyamra. A jobb vállamon van egy nagy vágás. Újra meghallom a csengőhangot. Kiveszem a zsebemből és fogadom a hívást. 
-April? Babe?
-Igen?
-Hol vagy? Mindenki téged keres!
-Apámék? Nem érdekel. 
-Mit csináltál? Csak annyit mondott Jax hogy elrohantál. Azt hitte hozzám jöttél. 
-Nem számít. De most oda mennék. Nem baj? 
-Nem. Várlak. -kinyomom és elhagyom az épületet. A mozgásom kissé gépies. Elkötök egy autót és Oxfordig hajtok. Két utcával arrébb állok meg és most én mászok fel Harry ablakához. Nyitva van így egyszerű a bejutás. Ahogy meglát azonnal odajön és szorosan ölel át. 
-Jól vagy? 
-Nem. Apám megkérte Lilyt. Megöltem egy kb. 50 fős bandát. És a szemem még mindig vörös.


Kérdés: Mi a véleményetek Miáról? 
Várom a válaszokat.
Lucuss

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jo lett! Nagyon szeretem, ahogy irsz! :)

    VálaszTörlés
  2. Egyszerűen fantasztikus lett ezt a rész is!*-*
    Siess a kövivel,mert már alig várom:)

    VálaszTörlés