2016. február 28., vasárnap

27.rész - What are you hiding from him?

Csendben ülünk egymással szemben. Én nem szólalok meg, és ő sem. De végül a kíváncsisága győz látom rajta.
-Hol voltál? -kérdezi.
-Semmi közöd hozzá.
-De igen, van, mert az apád vagyok. 
-Ez eddig sem jelentett sokat. Amúgy meg nem mintha megtaláltál volna. Kerestél egyáltalán?
-Persze, hogy kerestelek. Eltűntél 24 órára!
-És? 
-Megöltél egy egész bandát, egyedül, kevés sérüléssel, aminek örülök. Büszke vagyok rád. De féltettelek. -felhorkanok, de nem válaszolok. -April, -igyekszik visszatartani az indulatait. -mondd meg, hogy hol voltál. 
-Nem. -vágom rá. Csendben nézem őt és ő pedig fenyegető tekintettel engem. Egy ideig ez megy, aztán feladja. 
-Azt mondd meg mi idegesített fel annyira, hogy elmenj? -talált, süllyedt. Belőlem meg kitört minden.
-Hirtelen érdekel? Miért csak akkor foglalkozol velem -de akkor is csak egy kicsit- ha valami baj van? Mennyi beleszólásom volt abba, hogy elváljatok? Hogy kivel akarok maradni? Hogy el akarok-e költözni? Hogy el akarod venni? Mondogatod folyton, hogy "az apád vagyok", de nem úgy néz ki mintha az lennél! Nem veszed észre, hogy én is azért vagyok ilyen, mert te is ezt csinálod? Szerinted nem esne jól, ha rámbíznál valamit? De nem, te Jaxre bízod, amivel semmi bajom, mert kurva jól csinálja, tényleg, de én vagyok a lányod és ha tetszik, ha nem akkor is én öröklöm a maffiát nem ő! Hogy várod el hogy bízzak benned, ha te nem bízol bennem? Miért mondod azt, hogy nem lehet pasim? 18 vagyok! A korombeli lányoknak mind van, vagy volt már pasijuk. Nem is egy. Akkor én miért vagyok kivétel? -erre nem mond semmit, csak feltesz egy újabb kérdést.
-Mi a bajod Lilyvel? Csak mert Logannel elvagy, ha jól látom.
-Igen. De miért nem lehet megkérdezni, hogy én akarom-e? Alig ment el anya, te már másvalakivel vagy. 
-Szerettem anyádat és szeretni is fogom. De a kapcsolatunk tönkrement. 
-Vettem észre. De tehettetek volna ellene. 
-Igaz, de mindketten éreztük, hogy ez már nem lesz jó. Számtalanszor átbeszéltük. 
-Miért nem tudsz velem mindent megosztani? Nem ilyennek kéne lenni a kapcsolatunknak. Ez nem normális. -nem nézek rá, az asztalon lévő kezeimet nézem és piszkálgatom. Mielőtt válaszolna Logan jön be.
-Anya kéri, hogy menj fel hozzá. -néz rám. Lassan megyek semmi kedvem sietni. Belépek Logan szobájába. Lily az ágyon ül, így inkább az íróasztalra ülök fel és felhúzom a lábaim. Az államat megtámadsztom a térdemen, majd ránézek.
-Most elmondom neked is röviden azt amit az apámnak is. Hallgass végig. Nem tudok rólad semmit. És az, hogy nem szólok hozzád nem azt jelenti, hogy utállak. Apára haragszom nem rád, mert nem törődik velem és nem bízik meg bennem ahogy azt kéne. Arról sem kérdezett meg hogy elvegyen-e, csak megtette. Nem engedi azt sem hogy pasim legyen, vagy hogy egyedül menjek akciózni. De te is láttad, hogy mit tettem. -nem szól semmit, csak feltesz egy kérdést, amivel megdöbbent.
-Van valami amit titkolsz előle? És nem is akarod hogy megtudja?
-Igen. Nem lenne jó végkimenetele. És az eddig alig valaminek mondható kapcsolatunk, tényleg menthetetlen lenne.
-Belegondoltál abba, hogy milyen lenne ha még sem rosszul sülne el?
-Ezzel csak egy baj van. Ennek nincs jó oldala. Nekem van, de neki nincs. És nem is fogja belátni. Soha. Félek, hogy baja esne ebből. Bármennyire is megtudja védeni magát. -mondom és összeszorítom a szemeim. Nem apára gondolok. Ő csak idegileg készülne ki. Viszont ott van, hogy  bántja Harryt amit én nem hagynék és Des sem, és ugyanígy fordítva, de mi van ha mégis baja esik? És ki sem akarom mondani a legrosszabbat. Féltem, szeretem és tudom, hogy küzdenénk. De hova jutnánk? És ha mindkettőnket kiraknak a maffiából? Mihez kezdünk akkor? Két kézzel túrok a hajamba és lehajtom a fejem. Ezt így még sosem gondoltam át. De bízok Harryben és abban, hogy  mellettem lesz. 
-És mi lenne az? -kérdezi. Csak nemlegesen megrázom a fejemet. -Könnyebb ha beszélsz róla. 
-Nem akarok. -mondom. Látom rajta, hogy erősen gondolkozik mi is lehet az. De csak feltesz egy újabb kérdést. 
-Hol voltál? 
-Miért érdekel?
-Mert aggódtunk érted. Bármennyire is hangzik számodra furcsán és nem akarod elhinni. 
-Honnan tudtátok, hogy Logan inni ment? 
-Ezt tette akkor is amikor két éve az apja meghalt. És mert valamelyik bandatag látta őt bemenni abba a klubba ahol már voltatok. Szóval?
-Nem fogom elmondani. -a zsebemben megcsörren a telefonom, jelezve hogy üzenetem jött. Előveszem és a kijelzőn Mia neve villog. 

"Túléltétek?" -lemászom az asztalról és csak egyszerűen átsétálok a szobámba. Lily nem szól utánam. 

"Nagyjából. Logannel még nem beszéltem. De nagyon szeretnék megint eltűnni innen."

"Elhiszem." 

Nincs kedvem semmihez így csak felhúzom Harry pólóját és lefekszem aludni. 

XXX

A másnap délelőttjét edzéssel töltöm a délutánt meg Lily boltjában. A következő másfél hét is így telik el pár üggyel együtt, ahova Jaxel és Logannel megyek. Szerda délelőtt miközben a pillangókésemet forgatom a kezemben, apám siet be az ajtón mire mindhárman felkapjuk a fejünket. 
-April!
-Tessék?
-El kell mennem, majd a fiúk elmagyarázzák. Mész az 50-es erőpróbára. Győznöd kell. Érted? -ennyit mond és ki is megy.
-Na jó. Az mi?
-A világ 50 legjobb maffiájából jön egy-egy ember. Bezárnak titeket egy helyre ahol egymást kell megölni. Fegyver nélkül persze. Így derül ki a legjobb az egész világon. 
-Nem baszol, hogy beküld oda? Hogyan győzhetnék ha még te is elversz? -nézek Jaxre.
-April, nem verlek el. Már ugyanazon a szinten vagyunk. Amúgy meg ha előveszed a szemeid akkor simán nyerhetsz. 
-Jó. Részleteznétek? 
-Van 50 kis faház valahol a semmi közepén egy körben. Reggel sziréna szó kelt, eszel és kimész. Egész nap járkálnod és harcolnod kell. Este ha a sziréna újra megszólal fél órád van visszaérni a házadhoz. Nappal és éjszaka az ajtók zárva vannak. Este is kapsz kaját. Fegyvert nem vihetsz be és ott sem csinálhatsz, csak verekedni lehet. Ha nagyon szarul vagy esetleg kaphatsz ellátást, de nem biztos. Az első két nap után kb. 20 ember szokott maradni. Esténként bemondják hogy kik haltak meg. Aki bekerül a legjobb ötbe az kap a főnökétől üzenetet. 
-Meddig tart?
-Amíg nincs meg a nyertes.
-És mikor is lesz ez pontosan? 

-Jövő héten. 

1 megjegyzés:

  1. Huhh nagyon tetszett. Ugye nem Harry-vel kell harcolnia és nem lesz semmi baja?? Hamar kövit nagyon kíváncsi vagyok*-*

    VálaszTörlés