2016. február 20., szombat

26. rész - Home... or something like that




Letettem a telefont magam elé a pultra a fejemet pedig Harry vállára hajtottam.
- Ki volt az? - dörmögi a nyakamba rekedtes hangján miközben nedves csókokat hagy az említett területen.
- Mia hívott, eljön értem. – válaszolok csukott szemmel.
- És mi van, ha én nem engedlek? – szorít magához a nyakamba mosolyogva.
- Hát akkor te is jössz velem.
- Majd meglátjuk ki az erősebb. – veszi a fogai közé az érzékeny bőrt.
- Ebben a helyzetben kifejezetten nem én. – kuncogok miután egy apró nyögés elhagyja a számat.
- Á-á-á-á-á – lép be Zayn a konyhába és széthúz minket. – Nem aludtam egész délelőtt miattatok majd akkor fekszetek le megint itt ha Harry szobája hangszigetelt lesz vagy ha nem vagyok itt.
- Nem is voltunk hangosak. – kezdem védeni magunkat.
- Á a francokat nem  „ Oh igen Harry, ez az, igen, istenem, gyorsabban ahh”- csatlakozik Louis is a beszélgetéshez és imitálja a hangomat.
- Nem is ilyen a hangom. – dugom ki a nyelvemet rá. – És mellesleg ha nem tetszik fogj egy fülhallgatót és kapcsolj be rajta zenét.
- Mondj olyat amit nem próbáltam. Maxon volt. – teszi karba a kezét mintha sértődött lenne.
- Akkor szokj hozzá drága. – nyomok egy puszit az arcára majd most már tényleg megyek zuhanyozni.
Persze hogy nincsen itt női tusfürdő, ezért megfogom Harryét és azzal fürdök. 10 perc alatt készen is lettem, egy kontyban és szál törülközőben fogom meg a villogó telefont. Mia üzent hogy estefelé jön majd csak értem. Hát ez jó ezért siettem?


xxx


A délutánt Harryéknél töltöttem, Mia majd estefelé jön elvileg, ahogy mondta, szóval majd vele hazavitetem magam. Addig is ki kell találnom valami elfoglaltságot, hogy ne unjam szét magam.  
- Louis x-box? – kiabálok fel az emeletre ahol feltehetőleg tartózkodik. Válaszul csak a lépcsődobogást hallom majd meglátom az Adidas melegítőjében majdnem leesve a lépcsőn.
- Ez nem kérdés. – emeli fel a mutató ujját, miközben már a tv előtt áll és teszi be a fifa cd-t.
- Látom engem meg sem akartál kérdezni, hogy mivel akarok játszani.
- Ha x-boxról van szó csakis a fifa jöhet szóba. Mintha nem tudnád… - csóválja meg a fejét miközben beletúr a hajába.
Miután berakta a lemezt perceken belül el is indult a játék. Azt hiszem, én vagyok a legpocsékabb focista, akár virtuálisan, akár élőben. Össze-vissza rúgtam a labdát és ugráltam, de tényleg mindenhova. Egyszer véletlenül berúgtam egyet, de csak mert Louis ivás közben elfelejtette leállítani, és így az üres kapuba harmadszorra végre berúgtam. Harry persze végignézte, igazából egész végig éreztem a tekintetét magamon. Egyébként Louis a meccs végén engedett is berúgni még egyet így volt kettő pontom. Büszke voltam magamra. Miután kikapcsoltuk a játékot egyszerre estünk a kanapéra ahol Harry feküdt, ezzel halálra nyomva szegényt.
- Szálljatok le ti idióták palacsintává lapítotok! – nyöszörög alattunk Harry.
- Haver azt hittem szereted ha April van felül. – szólal meg Louis.
- Naná hogy szeretem csak nem amikor a bordáim közt könyököl. – mordul fel miközben kiveszem a könyökömet a csontjai közül.
- Nem lesz semmi bajod édes. – nyomok egy buszit az orrára majd egyet huppanok rajta. A következő pillanatban a földön találom magam és Harry térdel a derekam mellett. Fel akarok kelni de az egyik kezével visszatart és lefogja kezeimet a fejem fölött. Mentolos lehelete csiklandozza az arcbőrömet.
- A rossz kislányoknak büntetés jár. – lassan elkezdi végighúzni a mutatóujját a mellkasomon, melleim között, majd a hasamon, és hirtelen csikizni kezdett. Hihetetlenül csikis vagyok, ezért alig kaptam levegőt. Mikor csatlakozott Louis is, akkor már hang sem jött ki a torkomon, valószínűleg úgy néztem ki mint egy paradicsom

Xxx

- Babe, nekem indulnom kell. – bógozza le magáról a kezeimet.
- Mégis hova mész? – kérdezem morcosan.
- Dolgom van.
- Este 7-kor mégis mi dolgod lehet? – húzom fel a szemöldökömet.
- Fontos dolgom. – forgatja meg a szemét – De még fürdök előtte.
- Nemrég fürödtél. – nézek az órára hiszen mikor felkeltünk akkor tusolt. Hova készül ennyire? Miért akar jól kinézni?
- Csak tegyél lakatot a csinos kis szádra és engedd, hogy készüljek. – teszi a mutatóujját a számra majd besétál a fürdőbe. Hallom a víz csobogását így a telefonjáért nyúlok, és könnyedén feloldom. Megnézem a beszélgetéseit, de nem látok egy ismeretlen nevet sem. Kiengedem az eddig bent tartott levegőt és bemegyek a fürdőbe majd leülök a lehajtott wc tetejére.
- Tényleg elmondhatnád, hogy hova mész. – kiabálok neki hogy hallja a vízen keresztül. A következő pillanatban már eláll a csobogás és kilép a kabinból. A gőz is abban a pillanatban száll ki, filmbe illő jelenet lehetne. Megtörli magát majd az enyhén még nyirkos testére csavar egy törülközőt. A haját egy másikkal borzolja össze majd elém lép és felhúz a wc-ről.
- Ha ennyire tudni szeretnéd… - hezitál egy kicsit, mintha nem akarná elmondani. – Mostanában néha apám rámbíz műszakokat. Néha. – mentegetőzik.
- És ezzel nekem mi problémám lenne? – simítok ki egy tincset a homlokáról. Persze hogy irritál egyébként, mi az hogy rá rábízzák a maffiát én meg még mindig titkolom hogy pasim van. Jó ez rossz példa volt, mert ős is titkol otthon engem, de ez akkor sem fair.
- Azt hittem ez rosszabbul fog téged érinteni, mert mindig is független akartál lenni az apád irányításától, azt akartad, hogy felnőttként kezeljen és –
- Igen értem. – mosolygok rá. De igazából fel tudnék robbanni. De tényleg. – Semmi baj örülök neki.
- Ennek én is örülök babe. – húz magához egy csókra. Hosszabbra sikerül egy átlagos csóknál és még a fenekembe is belemarkol.
- Úgy volt, hogy sietsz. – mosolygok bele a csókba.
- Mindig elrontod a jó pillanatokat.
- Ez nem is igaz – boxolok bele a mellkasába – a te telefonod rontja el azokat. – ami most kezd el csörögni.
- Elkések a fenébe is. – kezd el szitkozódni és kapkodni, majd negyed óra múlva már az ajtót csukom be utána.
- Ne legyél már ennyire kiakadva. – néz rám Louis mikor visszamegyek a nappaliba.
- Én nem va- egyszerre néznek rám Zayn-el és húzzák fel a szemöldöküket. – Jó-jó befogtam. Inkább nézzünk valamit, amíg Mia ideér.
Éppen hogy fél órát megnéztünk Zayn kedvenc filmjéből, aminek mindig elfelejtem a nevét, Mia máris hívott, hogy menjek.

Xxx

A London Eye-hoz legközelebbi parkolóban állt meg ahol Logennel találkozok. Kipattantam egy kocsiból és a fiú után kutattam a sötétben. Nem kellett megerőltetnem magam egy fának támaszkodva állt füstöt kifújva a szájából.
- Na, készen állsz visszatérni a pokolba? – lépek mellé nevetve.
- Legalább nem egyedül megyek. – csatlakozik a nevetéshez majd elnyomja a cigit és egy ölelésbe húz. – Tuti cirkusz lesz.
- Most már ott tartok, hogy leszarom. Mindig ez csinálja. Azt hiszi, hogy minden, amit ő csinál, megfelel nekem is. Pedig tökéletesen ellettem volna egy mostohaanya nélkül, de tényleg. – veszek egy mély levegőt mielőtt beszállunk a kocsiba.
Az úton nem igazán beszélgettünk, lezongoráztam a fejemben, hogy hogy is végződik majd ez a nap de egyik lehetőséget sem választanám.
Beléptünk az ajtón és csend uralkodott az egész házban. Levetkőztünk majd az étkezőhöz mentünk egyből, Apa és Lilly is ott ültek, egymással szemben. Logannel egymásra néztünk majd egy bátorító mosolyt küldtem felé.
- Üljetek le. – szólal meg apám közönyös hangon. Ez rosszabb mintha kiabálna, de azt tesszük amit mondd. Lilly a következő pillanatban az asztalra teszi a vacsorát mi meg köpni-nyelni nem tudunk a történtek után. Hol marad a kiabálás?
A vacsora síri csendben telt, végig a többiek arcát kémleltem. Apáról és Lillyről körülbelöl semmit nem tudtam leolvasni de Logan ugyan olyan összezavarodott volt mint én.

- Ezen túl akármi történik, együtt megbeszéljük, mint egy család. Nem szöktök el sehova és isszátok részegre magatokat – néz Loganre az utolsó résznél. -  Megbeszéljük. Értve vagyok? – az egész mondatot úgy mondta el mint egy robot, és úgy is nézett ki. Nagyon ki van akadva. Lilly feláll az asztaltól és biccent Logannek hogy menjen vele a másik szobába, én pedig egyedül maradok apámmal. Fergeteges most jön a személyes lebaszás. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése