2015. november 14., szombat

14.rész - Striptease

ZENE

-Ez durva volt. -mondom Jaxnek visszaérve a mai akciónkból. Még csak öt óra van így felajánlom hogy menjünk el valahova. Dönteni viszont nem igazán tudunk így annál maradunk, hogy elindulunk valamerre aztán csak találunk valamit ami mindkettőnknek megfelel. Bevallom féltem amikor el akarta mondani apának a Harryvel való kapcsolatomat. Nem is tudom akkor mit kapnék. Életfogytiglan a szobám négy fala között lennék, bedeszkázott ablakkal. Nem is beszélve arról hogy előtte hány órán/ napon/ heten keresztül üvöltene velem, hogy mégis mit képzelek. Lehet kirúgna és új bandát kéne keresnem. Apropó új banda. Átestek a vizsgálaton és kicsit több mint egy hete már hozzánk tartoznak. Apa Lillyt bevonja a tervezéseibe. Mintha elfelejtette volna Jaxet. Nekem ez pedig nem tetszik. Nagyon nem. 
-Az jó lesz? -ránt ki a gondolataim közül Jax, az utca másik oldalán lévő kávézóra mutatva, miközben engem pásztáz a nagy kék szemeivel. 
-Aha. -indulok át az úton de ahogy átérek azt kívánom bárcsak ne tettem volna. A kávézó ablakában ugyanis apámat látom meg. Eddig oké. Lillyvel. Ez túlélhető probléma. De az már nem hogy a kezét fogja és öt centi választja el őket egymástól. Most komolyan? Alig egy hete fogadta be és már randiznak? Nem hiszem el. Ezt hogy képzelte? Arra nem gondolt hogy hátsó szándékai lehetnek? Amik szerintem vannak is. Sebesen indulok meg az ablak felé, de Jax fog le hátulról és felemeve vinni kezd az ellenkező irányba.
-Mi az isten? Tegyél már le!
-Nem April, ez nem a te dolgod. 
-Ne mondd hogy nincs közöm hozzá! Igenis van! -kapálózom. Átér az út másik oldalára ahol nemrég álltunk és letesz. 
-Na figyelj. Nem azt mondom hogy nincs hozzá közöd, de ebbe ne szólj bele. Legalábbis még. Nem tudhatod hogy komoly-e. 
-Mi?!? Hogy komoly-e? Nem láttad hogy majdnem smároltak? 
-April. Kérlek. Legalább várd meg amíg ő mondja el neked. 
-Jó. -forgatom meg a szemeim. -Keresünk másik helyet? 
-Ami azt illeti... most el kell mennem. 
-Hova?
-Nem a te dolgod. -indul el az utcán.
-Jax! -kiáltok utána.
-Ne merj követni!! -szól vissza. Hiába mondja, valahogy késztetést érzek rá hogy csak azért is utána menjek. És fogok is. Megvárom amíg elér a sarokig és elindulok. Visszamegy a hotelhez és kocsiba ül. Futva indulok meg apám kocsija felé és hajtok ki én is a kapun. Szerencsére pirosat kapott így nem tűnt el a szemem elől. London külseje felé tart majd lefordul az Oxford felé vezető útra. Oxford... minek megy oda? Mi oka lehet hogy... basszus. A bár. Az a régi bár ami apámé volt, de Desnek kellett. Nem tudom miért akarta, de már az övé. Csak annyit tudok róla hogy most már sztríptízbárként működik. Meg kéne tudnom miért kellett Desnek. És talán ha odamegyek rátalálok a fiúkra. Nem! Nem, most koncentrálj Jaxre! Megrázom a fejem és újra az útra figyelek. Már fél órája megyünk. Kezdünk beérni Oxford belvárosába, majd azon áthaladva egy sötét kis utcában áll meg. Egyel előbb kanyarodom le és ott parkolom le a kocsit. Kiszállok és sietős léptekkel kimegyek a sarokra. Figyelem ahogy bemegy egy nagy kétszárnyú fekete ajtón, ahonnan zene szűrődik ki. A másik oldalon egy cigis piás banda tántorog össze vissza miközben kiabálva beszélnek egymással. Várok fél percet és elindulok az ajtó felé és benyitok. Bent borzalmas zene szól. Próbálok úgy átvágni a tömegen hogy aki elmegy mellettem az ne figyeljen fel rám. Meg más se. Már majdem elérek a mosdó folyosójáig, amikor egy test csapódik nekem jobbról így azzal együtt mozdulok balra és ütközöm neki egy hidrogénezett hajú ribancnak egy cérna vékony fehérneműben.
-Figyelj már oda hova lépsz! -sipít fel azonnal.
-Bocs, meglöktek. 
-Nehogy azt hidd hogy ezt be is veszem!
-Mi bajod?
-Kötekedsz? Hívjam a főnököt?
-Ja, pont hozzá indultam. 
-Te kinek hiszed magad? 
-Annak aki itt áll előtted. 
-Na tudod mit? Ha ennyire nagyot hiszel magadról akkor mutasd meg mit tudsz! Párbaj. Azon a színpadon. -mutat a legnagyobbra az közepén egy meghosszított résszel és három rúddal. 
-Nekem nincs időm a faszságaidra. 
-Most lesz. Ne hidd hogy csak azért mert vörös vagy mindent megtehetsz. -ezzel túl megy a határon. Sosem kivételeztek velem csak azért mert más a hajszínem.
-Ajjj bassza meg. Jó. -erre nagy mosolyra húzza a száját
-Én választom ki hogy ki dönt arról hogy melyikünk a jobb. 
-Tőlem...
-A göndör a bárnál. -mutogat. Rögtön meg fordulok és igen ő az. Innentől kezdve tudom, hogy nyert ügyem van. 
-Jó. Te kezdesz. -mondom mire elvonul. Felmegyek a DJ-hez akihez már addigra eljutott a hír és megmondom melyik számot szeretném. Ezután egy helyet keresek ahol átöltözhetek. Illetve jobb kifejezés az hogy levetkőzzek. Egy vörös csipkés szett van rajtam. Még szerencse. Felteszek még vörös rúzst, majd kimegyek a színpad mögé.
-Uraim figyelem!! Ma egy párbajnak lehetnek tanúi. Két táncos fog a színpadon táncolni. Az egyik Eina a másik pedig még nem táncolt nálunk. Ő Ril. És a döntés hogy melyikük a jobb azt egy valaki döntheti el. És az nem mást mint Harry Styles. -Miss Szőkeség feltipeg és elkezdi a "produkcióját". Tipikus sztriptíz zenére táncol, ami szerintem iszonyú unalmas. És a tánc stílusa pedig az "azonnal dugj meg". Levonul a színpadról és közben nekemjön, de egy szemforgatás után felmegyek a -még sötét- színpadra. Beállok a középső rúdhoz a közönségnek háttal. Felkapcsolódik egy reflektor majd elindul a szám. Elkezdek mozogni. Igazából rohadtul nem terveztem el hogy mit is fogok csinálni. Csak az a lényeg hogy Harrynek táncolok. Minden más embert és tényezőt kizárok a fejemből. Eszembe jutnak az együttléteink. Igen, a szexre gondolok. Úgy táncolok hogy elképzelem ahogy a keze bejárja a testem vagy hogy éppen hajszol az orgazmus felé. Az ajkamba harapok. Furcsa... de ahogy változtatok úgy egyre nagyobb és nagyobb lesz a hangzavar. Kisétálok egészen a "kifutó" elejéig és letérdelek illetve hátra le is fekszem. A fejem a színpad szélén támasztom, a hajam lelóg, a lábaim felhúzom és a a hátamat ívbe feszítem. Harry tőlem két méterre ül. Igaz csak egy pillanatig nézek a szemébe, de látom rajta hogy nem bír magával. A számnak vége lesz én pedig visszasétálok a színpad közepére, miközben Eina feljön. 
-Harry, kérjük az eredményt! -hallatszik a hangszórókból, mire először csend lesz utána pedig mindenki egy nevet kezd el ordítozni. A szemembe nézve emeli fel a kezét és mutat rám. Elmosolyodom, Eina meg azonnal kiakad hogy ez nem igazság és hogy ő igenis jobb volt. Nem érdekel túlzottan hogy mit hadovál, lerohanok a színpadról vissza a raktárba. Hihetetlenül hiányzik Harry. Nem akarok megbocsájtani neki, de tudnom kell az igazat. És ez nem a megfelelő hely erre. Mert ha két méternél közelebb jön én nem bírom ki. Kell a csókja. Szükségem van rá. Agyam ellen a szívem, szívem ellen az agyam. És én az agyamat követem, de a szívemet akarom. Nagy harc keresztüzéban állok. Csak a pólómat sikerül felvennem, amikor Harry ront be. Előttem áll meg és nagyon közel hajol hozzám.
-Hadd csókoljalak meg. Kérlek. -én pedig nem tudok parancsolni magamnak, hiába igyekszem. Bólintok ő pedig azonnal a számra tapad. Vadul csókol, vágyakozva. Én pedig ugyanúgy vissza. Leveszi rólam a pólómat és az asztalra ültet. Most a nyakamat veszi célba. Felnyögök és a hajába túrok. -Kurva szexi voltál. -kicsit eltolom magamtól hogy újra megcsókolhassam. Nekem nyomja magát és érzem hogy nagyon fel van izgulva. Ahogy én is. 
-April?!!!! -nyit ránk Jax idegesen. Baromi idegesen.

Halihó! Újabb rész! Remélem mindenkinek elnyerte a tetszését! Kommentelni, feliratkozni ér ;) xLucuss

2 megjegyzés: